هزینه بازنویسی متن

بازنویسی متن

هزینه بازنویسی متن با توجه به معیارهای مختلف تعریف می شود. برای اینکه بازنویسی متن، بهتر و بیشتر در ذهن مخاطب تداعی شود شاید بهتر باشد یک تعریف ساده را از این عبارت ارائه دهیم.

"بازنویسی متن"، یکی از مهارت های نگارش است که به هر زبانی می‌تواند انجام شود. اگر در منابع مختلف با عنوان "پارافریز" هم مطالبی را خواندید، در حقیقت به همان بازنویسی متن گفته می شود. بازنویسی متن یعنی شما یک مطلب را کامل می خوانید و هر آنچه را که از متن درک کردید، به زبان دیگری نگارش می‌کنید؛ به گونه‌ای که معنا و مفهوم متن تغییر نداشته باشد.

 از آنجایی که در بازنویسی متن، مفاهیم باید به درستی منتقل شوند، یک جدول بندی معین برای هزینه بازنویسی متن تعیین می شود. در حقیقت، بازنویسی انواع متون فارسی و انگلیسی به مهارت و تجربه نیاز دارد. اولین مهارت، درک مطلب است. نویسنده باید کل متن را در قالب جمله ها و کلماتی متفاوت از متن اولیه به خواننده منتقل کند. 

 هزینه بازنویسی متن فارسی و انگلیسی متفاوت است. هر اندازه متن، بار علمی و محتوایی بیشتری دست داشته باشد، هزینه ها گرانتر خواهد شد. در قسمت های بعدی درباره متون علمی، مقاله ها و محاسبه هزینه بازنویسی متن بیشتر صحبت می کنیم.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


بازنویسی متن فارسی

هزینه بازنویسی متن

بازنویسی متن

 محاسبه هزینه بازنویسی متن فارسی بسیار اهمیت دارد، چرا که میزان تقاضا برای نگارش مجدد متون فارسی تقریباً قابل توجه است. بازنویسی متون فارسی در موارد مختلف کاربرد دارد. یکی از کاربردهای آن تولید محتوای متنی برای سایت های مجله ای است. وب سایت های خبری و مجله ای باید روزانه چندین محتوا را در سایت خود منتشر کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب نمایند. برای این منظور حتماً به فرآیند بازنویسی متن فارسی نیاز خواهند داشت.

 اهمیت بازنویسی متن فارسی به اندازه‌ای است که در حقیقت از آن به‌ عنوان رعایت قانون کپی رایت و جلوگیری از سرقت ادبی عنوان شده است. برای اینکه مجبور نشوید یک متن را همانطور که هست در تحقیق گزارش یا محتوای سایت خود منتشر کنید، بهتر است از  خدمات بازنویسی متن استفاده نمایید. بازنویسی متن فارسی باید کاملاً هوشمندانه و دقیق و خلاقانه انجام شود به طوری که هم مفاهیم به صورت مستقیم انتقال داده شود و هم جمله ها با متن اصلی فرق داشته باشند.

مزایای بازنویسی مقاله انگلیسی

هزینه بازنویسی متن

بازنویسی متن

 هزینه بازنویسی متن در قالب مقاله انگلیسی گران تر از متن فارسی خواهد بود. بازنویسی مقاله انگلیسی در برخی موارد خاص بسیار ارزشمند است. گزارشگران، خبرنگاران، دانشجویان و محققان که می‌خواهند متون تحقیقاتی جدیدی را منتشر کنند، در شرایطی نیاز دارند که از منابع منتشر شده قبلی استفاده نمایند. در این حالت برای جلوگیری از تکراری بودن متن باید آن را بازنویسی کرد.

 یک مقاله انگلیسی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. بازنویسی مقاله انگلیسی برای انتشار متن های جدیدتر و معتبر بسیار مفید است. دانشجویان و محققان می توانند بار علمی تحقیقات خود را با بازنویسی مقاله انگلیسی افزایش دهند. 

هزینه بازنویسی متن برای مقاله انگلیسی با توجه به تخصصی بودن یا عمومی بودن متن محاسبه می شود. بازنویسی مقاله انگلیسی، تقریباً دشوار است چرا که علاوه بر تسلط فرد به ادبیات و زبان انگلیسی، نگارنده متن باید با اصول نگارشی و انتقال مفاهیم آشنا باشد؛ مترادف ها، کلمات متضاد و عبارت ها و اصطلاحات را بشناسد و بتواند همان متن قبلی را به درستی به مخاطب منتقل کند. بازنویسی مقاله انگلیسی بسیار اهمیت دارد و باید حتماً از طریق شرکت‌های معتبر از برای سفارش اقدام کنید.