بازنویسی متن

تولید محتوا و بازنویسی

 در حوزه تولید محتوا برای سایت های اینترنتی فرآیند بازنویسی متن بسیار کاربرد دارد. وقتی قرار است یک وب سایت در موتورهای جستجوگر معرفی شود باید محتواهای دست اول و جدید در وبسایت منتشر گردد. فرآیند بازنویسی نوشته هایی که قبلاً منتشر شده کمک می‌کند درباره همان موضوع، به گونه‌ای متفاوت نوشته شود.

انواع متن ها با موضوعات مختلف را می‌توان بازنویسی کرد. بسته به موضوع تولید محتوا می توان نوشته های قبلی را دوباره به سبک جدیدتری نوشت.

 افرادی که در حوزه تولید محتوا و بازنویسی متن  در مستر تایپیست کار می کنند باید با حفظ علائم نگارشی، جملات و نوشته ها را به سبکی تغییر دهند که از نظر موتورهای جستجوگر یک محتوای کپی محسوب نشود. قیمت تولید محتوا با قیمت بازنویسی متفاوت است.

مزایای بازنویسی متن چیست؟

بازنویسی متن

خدمات بازنویسی

 شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که مزایای بازنویسی متن چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. این مسئله بسیار مهم است. بازنویسی متن برای هر گروه شغلی اهمیت دارد. دانشجویان و دانش آموزان می توانند تحقیقات خود را از منابع قبلی جمع آوری کنند و با استفاده از خدمات بازنویسی، آن را به شیوه جدید مجدداً مورد استفاده قرار دهند. همانطور که در قسمت قبلی هم اشاره کردیم بازنویسی به تولید محتوای جدید برای سایت کمک می کند.

 یکی از مهمترین مزایای بازنویسی متن در مستر تایپیست، کاهش قیمت ‌های تولید یک متن جدید است. افرادی که می خواهند متن ‌جدید داشته باشند اما هزینه کمتری بپردازند، با خدمات بازنویسی این کار را بهتر انجام می دهند. قیمت تولید یک متن جدید، بیشتر از نوشتن یک متن بازنویسی شده است. این کار به مدیریت هزینه ها برای کسب و کارهای نوپا کمک می کند.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


قیمت بازنویسی متن

بازنویسی متن

سفارش بازنویسی متن

 قیمت بازنویسی متن بر اساس معیارهای مختلف تعیین می شود. اگر به سایت هایی که خدمات تولید محتوا، بازنویسی، ترجمه و تایپ را ارائه می‌دهند مراجعه کنید در منوی اصلی سایت می توانید هزینه ها را بررسی کنید. قیمت ها در جدول هایی مشخص شده تا مشتری بتواند هزینه‌ های کل متن را محاسبه کند. به طور متداول برای بازنویسی، هزینه به ازای هر کلمه محاسبه می شود. قیمت بازنویسی متون انگلیسی و فارسی با هم متفاوت است. برای متن انگلیسی تقریباً قیمت، دو برابر بازنویسی یک متن فارسی می باشد.

برای ثبت سفارش بازنویسی متن  در مستر تایپیست معمولاً برای انتخاب حالت سفارش عادی و سفارش فوری دو گزینه به مشتری ارائه می شود که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. اگر قرار باشد سفارش بازنویسی را سریع ‌تر و در کوتاه مدت تحویل بگیرید، قیمت آن تقریباً دو برابر نسبت به حالت عادی محاسبه می شود. این سفارش مشابه با سفارش های ترجمه فوری یا ترجمه معمولی می باشد. 

 حجم متن بازنویسی شده، موضوع تخصصی یا موضوع عمومی و مهارت نویسنده عواملی هستند که در قیمت بازنویسی تاثیر دارند. قبل از ثبت سفارش می توانید قیمت ها را محاسبه کنید و گزینه مناسب را ثبت نمایید.

سفارش بازنویسی متن با قیمت ارزان

بازنویسی متن

بازنویسی و ترجمه

 خدمات سفارش بازنویسی متن با قیمت ارزان در مستر تایپیست برای متقاضیان ارائه می شود. با توجه به اینکه متن شما چقدر است و تصمیم دارید در چه مدت زمانی آن را تحویل بگیرید، سفارش شما قیمت گذاری می شود. برای پرداخت می توانید یکی از گزینه های معرفی شده را انتخاب کنید. مهمترین مزایای سایت مستر ‌تایپیست این است که در هر ساعت از شبانه روز، امکان ثبت سفارش و صدور فاکتور برای شما وجود دارد. 

 بهترین کیفیت را برای بازنویسی متن های مختلف ازمستر تایپیست دریافت می کنید. اگر سوالی درباره انواع متون مختلف، تولید محتوا یا بازنویسی و ترجمه دارید می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.