معمولاً برای مقالات علمی که شامل جدول، شکل یا فرمول‌نویسی است باید تایپ به صورت تخصصی در نظر گرفته شود. برخی قوانین و اصول برای یک تایپ ویژه و تخصصی تعیین می شود. به طور مثال، در متون تایپی باید نیم فاصله ها بین حروف و کلمات رعایت شده باشد.

قیمت تایپ تخصصی

تایپ تخصصی

تایپ تخصصی

 قیمت تایپ تخصصی انواع متون با توجه به حجم سفارش و زمان تحویل تعیین می شوند. تایپ برای متون تخصصی دشوار با زبان فارسی و قیمت تایپ برای زبان انگلیسی به ازای هر صفحه استاندارد به مشتری اعلام می شود. وقتی سفارش تایپ خود را ثبت می کنید، در قالب جدول بندی مشخص، خدماتی که دریافت می کنید شماره گذاری می شوند و قیمت آن اعلام می گردد. برای تایپ تخصصی فوری، قیمت، گرانتر از تایپ معمولی است.

 برخی از شرکت های خدمات تایپ تخصصی، زمینه را فراهم کردند تا مشتریان بتوانند در کمتر از چند ساعت سفارش تایپ را با هر تعداد حجم که باشد دریافت کنند. به این سفارش ها معمولاً تایپ سرعتی گفته می شود و جزو گران ترین خدمات تایپ محسوب می شوند. اگر سفارش تایپ فوری داشته باشید هنگام ثبت با کارشناس تماس بگیرید تا این موارد از فاکتور شما لحاظ شود.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


مزایای تایپ تخصصی

تایپ تخصصی

تایپ تخصصی

 تایپ تخصصی مزایای زیادی را فراهم می کند. مهمترین مزیت، صرفه ‌جویی در وقت است. افراد در هر حوزه ‌ای که مشغول به فعالیت هستند زمانی که خدمات تایپ فوری و سریع را سفارش می دهند تمایل دارند در کمتر از48 ساعت یا 72 ساعت بتوانند سفارش های خود را تحویل بگیرند. این یعنی تایپیست باید به قدری حرفه ای باشد که تمام سفارش را در مدت زمان مشخص شده تحویل دهد. به کارگیری تایپیست های حرفه ای، اولویت اول شرکت هایی است که این خدمات را ارائه می دهند. 

 مزیت دیگری که برای تایپ تخصصی عنوان شده، امکان تبدیل فایل های صوتی، فایل دست نویس، متون مختلف به زبان انگلیسی و همچنین خدمات تایپ از روی عکس می باشد. فرمول نویسی و رسم جدول و نمودار برای هر رشته دانشگاهی جزو این خدمات دسته بندی می شوند.

با توجه به این توضیحات، مهمترین گروه که از مزایای تایپ تخصصی استفاده می کنند دانشجویان و محققان هستند که باید گزارش های تحقیقات خود را در کوتاه ترین مدت تایپ کنند و برای انتشار ارسال نمایند. فرایند تایپ فوری کتاب و ارسال آن برای چاپ هم مزیت دیگری است که این خدمات فراهم می کنند.

کسب درآمد از تایپ متون تخصصی

تایپ تخصصی

تایپ تخصصی

 تایپ تخصصی، یک حرفه و مهارت است. اگر فکر می کنید که یک تایپیست حرفه ای هستید می توانید از مهارت خود کسب درآمد کنید. برای این کار، کافی است که در وب سایت های فریلنسر یا سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید و پس از گذر از آزمون های تایپ، می توانید سفارش های تایپ عمومی و تایپ تخصصی را دریافت کنید. هزینه های تایپ کردن از نظر قیمت، مختلف هستند. اگر سرعت عمل داشته باشید به راحتی می توانید به درآمد برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.

ثبت سفارش تایپ تخصصی ارزان

تایپ تخصصی

تایپ تخصصی

ارزان بودن قیمت سفارش تایپ تخصصی برای اکثر مشتریان اهمیت دارد اما نکته بسیار مهم که لازم است یادآور شویم این است که هرگز نباید کیفیت خدمات تایپ را در ازای قیمت تایپ، قربانی کنید. تایپ به صورت تخصصی باید با کیفیت باشد تا متن نهایی، ارزش خود را حفظ کند. بنابراین با قیمت مناسب هم می توانید این خدمات را دریافت کنید.

 مجموعه مستر تایپیست بهترین نیروهای تایپ، فرمول نویسی و ... را در گروه های مختلف در اختیار دارد و می تواند این خدمات را در کوتاه‌ترین زمان با بالاترین کیفیت ارائه دهد. در هر ساعت از شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت کنید و هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.