ثبت سفارش تایپ فوری زیر 5 دقیقه

ثبت سفارش تایپ فوری مرحله نخست انجام امور تایپی می‌باشد. از سویی گزینش صحیح انتشارات سفارش تایپ فوری می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب سفارش‌ دادن تایپ شما در دوره‎های آتی باشد. پس بهتر است با جستجوی دقیق و درست در انتخاب مرکزی جهت ارجاع تایپ خود سنگ بنای اولیه امور تایپی را محکم بنا کنید. در این میان مؤسسه مستر تایپیست با ایجاد بستری علمی فرهنگی و با گرد هم آوردن جمعی از کارشناسان و تایپیست‌های مجرب و حرفه‌ای در هر رشته و فنی از سرتاسرکشور می‌تواند همه نیازهای شما را در راستای تایپ محقق نماید. در این مرکز سرعت و دقت از مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است که به شما مخاطب عزیز این نوید را می‌دهیم که با فراهم نمودن محیطی کاملا آنلاین و اینترنتی در انجام کلیه خدمات تایپی در کمتر از 5 دقیقه بتوانید سفارش تایپ خود را ثبت نمایید. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا بخشی از خدمات ثبت سفارش تایپی فوری را در انتشارات مستر تایپیست با جزئیات برایتان شرح دهیم.

ثبت سفارش تایپ

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


ثبت سفارش تایپ آنلاین بهتر است یا حضوری؟

کلیه مراحل ثبت سفارش تایپ به صورت کاملا آنلاین انجام می‌گیرند. با انتخاب صحیح و اصولی انتشارات ثبت سفارش تایپ به صورت آنلاین و کاملا غیر حضوری، از رفت و آمدهای غیر ضروری خود بکاهید. در دنیای دیجیتال و تکنولوژی امروز تنها با چند کلیک سفارش تایپ شما ثبت می‌گردد و در سریع ترین حالت ممکن در اختیار تایپیست‌های متخصص و حرفه‌ای این مرکز قرار خواهد گرفت. ثبت سفارش تایپ آنلاین در قیاس با مراجعه‌ی حضوری بسیاری از هزینه و زمان مصرفی مخاطبان را حذف خواهند کرد و تایپ آنلاین به صرفه‌ترین حالت سفارش تایپ می‌باشد.

برای ثبت سفارش تایپ می‌توانید بسیار سریع‌تر و آسان‌تر به هدفتان برسید. انتشارات می‌تواند خمیر مایه دریافت تایپ باکیفیت باشد بنابراین هوشمندانه عمل کنید. حتی اگر در دنیای وسیع تایپ و چاپ و نشر چهره سرشناس و زبده‌ای هم نباشید اولین ثبت سفارش تایپ شما که به نحو احسنت انجام گیرد می‌تواند در ثبت سفارش‌های تایپ بعدی شما بسیار اثرگذار باشد و عملکرد موسسه دید مثبتی به شما بدهد.

راحت ترین روش برای سفارش دادن تایپ را ما به شما میگوییم

راحت ترین روش ثبت سفارش تایپ روش آنلاین و غیرحضوری است. این روش از نظر زمانی و هزینه رفت و آمد بسیار به صرفه‌تر از روش ثبت سفارش تایپ به شکل حضوری است. فقط کافی است شما جهت تایپ متون دلخواه خود به سایت مستر تایپیست مراجعه کنید و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید. آن‌گاه ما از صفر تا صد مسیر قدم به قدم با شما هستیم و تیم مشاورین ما در این امر بدون هیچ‌گونه محدودیت زمینه‌ای، حجمی، زمانی و مکانی آماده‌ی همکاری هستند، زیرا برای همه مراحل از ابتدا تا پایان طرح کلی سفارش دادن تایپ شما، برنامه ویژه‌ای بر مبنای بودجه و هدف‌تان در نظر داریم.

ما در مستر تایپیست برای شما به عنوان مخاطبی که سفارش تایپی را در سایت تایپ جهت انجام خدمات تایپ ثبت نموده‌اید، این حق را قائل هستیم که پیگیر امور مرتبط با تایپ سفارش‌تان باشید. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری در سایت مستر تایپیست و در پنل کاربری خود در بخش تایپ به وضوح مشاهده کنید که سفارش‌تان در چه مرحله‌ای از انجام قرار گرفته است.

ثبت سفارش تایپ

چطور ثبت سفارش تایپ کتاب بزارید

با مطرح کردن ثبت سفارش تایپ کتاب، در تلاشیم تا در این پروسه، راه را برای نویسندگان، شعرا و مؤلفان هموار کنیم‌. با  ثبت سفارش تایپ کتاب ارزشمند خود و اجازه طی نمودن مابقی مسیر بر عهده افراد متخصص از تایپ نهایی کتاب اطمینان حاصل نمایید.

هدف از عنوان مطالب ثبت سفارش تایپ آشنا نمودن شما با نحوه تایپ متون و مراحل آن‌ها می‌باشد تا شما با آگاهی و اطلاع از روند کار و زمانی که صرف این کار می‌شود بیشتر آگاه باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و بهتر بتوانید شرایط زمانی خود را‌ تنظیم کنید و  به همراه آن هزینه اضافی بر شما متحمل نگردد.

با خیالی آسوده، انتخاب مجموعه متبحر و کارآزموده می‌تواند در کمترین زمان مسیر را برای شما هموار سازند تا هر چه سریعتر به اهداف‌تان برسید. هدف تیم ما ارائه خدمات نوین به مشتری در بهترین شکل و جلب رضایت مخاطب می‌باشد، بنابراین سفارش از شما و تایپ کتاب با ما.

بهترین سایت برای سفارش تایپ پایان نامه بر اساس شیوه نامه دانشگاه

انتشارات معتمد و باتجربه برای ثبت سفارش تایپ می‌تواند آغازگر مسیری برای تایپ پایان ‌نامه و مقالات معتبر باشد. مخاطب کنونی ما می‌تواند دانشجویی باشد که مقصودش تایپ فصل‌های مختلف از پایان نامه مدون شده است و یا نویسنده، مترجم یا شاعری که دست به قلم شده و از ریسک‌های موجود در بازار تایپ و چاپ و نشر هراس دارد. بنابراین انتخاب انتشارات معتبر برای ثبت سفارش تایپ با حفظ کیفیت، بدون محدودیت و در کمترین زمان ممکن، می‌تواند مسیر را برای جامعه علمی، آموزشی و فرهنگی هموار سازد.

ثبت سفارش تایپ پایان نامه و مقالات علمی در زمره پرمخاطب ترین بخش‌های موسسه مستر تایپیست است. البته بسیاری از مخاطبان از بابت شیوه نامه‌ی دانشگاه نگران هستند. ما با در نظر گرفتن شیوه نامه‌ی پایان نامه مختص به دانشگاه شما در تلاشیم تا در این راه علمی به درستی و با رعایت اصول همراه شما باشیم.

ثبت سفارش تایپ با فاکتور رایگان

به منظور عرضه‌ی خدمات ثبت سفارش تایپ مطلوب موسسه‌ی مستر تایپیست، ممکن است در قبال انواع مختلف تایپ‌ که این موسسه تایپ پذیرش می‌شود و در قبال تعرفه‌ ارزان و به صرفه‌ای را هم که برای رفاه مخاطب در نظر گرفته است مقداری تناقض ایجاد شود. شاید برای یک لحظه این سوال پیش بیاید که امکان دارد در قبال دریافت مبلغ کمی، کیفیت کالای عرضه‌ شده ایده‌آل و مطلوب باشد؟ پاسخ ما برای این سوال مثبت است، چون مرکز توانمند پذیرش خدمات تایپ مستر تایپیست در حال حاضر چنین امری را برای آسایش و اطمینان خاطر مخاطب گرامی خود در نظر گرفته است. به هر حال ما با افتخار آماده‌ی پذیرش ثبت سفارش تایپ شما عزیزان هستیم. و همچنین در مرحله اول ثبت سفارش تایپ برای فایل مورد نیاز شما به نسبت حجم و زمان تحویل آن یک فاکتور منتشر می‌کنیم تا شما را از جزئیات مراحل انجام تایپ فایل‌تان مطلع نماییم. انتشار این فاکتور کاملا رایگان بوده و صرفا جهت آگاهی و اطلاع شما عزیزان می‌باشد.

ثبت سفارش تایپ

ثبت سفارش تایپ از روی دست ‌نویس از راه دور

ثبت سفارش تایپ از روی دست ‌نویس در صدر جدول سفارشات تایپ قرار دارد. زیرا برای مخاطب بسیار راحت‌تر است که متن مورد نظر را با قلم خود نوشته و در قالب تصویر و یا پی دی اف برای موسسه ارسال کند تا در کمترین زمان و با کیفیتی فوق العاده، محصول مرغوب تایپ شده‌ای تحویل بگیرد. لازم به ذکر است که مجموعه‌ی ما در سایت تایپ هیچ‌گونه محدودیت موضوعی ندارد، در کلیه‌ی رشته‌ها، بخش‌ها و تخصص‌هایی که نیاز به تایپ داشته باشد برای خدمت‌رسانی آماده‌ایم. زمان انجام سفارش را نیز مخاطب می‌تواند در سه قسمت عادی، نیمه فوری و یا فوری تعیین ‌کند و ما اطاعت امر می‌نماییم و صفر تا صد مراحل امور تایپی را به صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین انجام می‌پذیرد. اما اگر مخاطب ارجمند بخواهد فایل چاپ شده را نیز در اختیار داشته باشید با ثبت آدرس و مشخصات، فایل مورد نظر برای وی ارسال خواهد شد.

گاهی ممکن است دست نویس ارسال شده جهت تایپ به خوبی و وضوح نوشته نشده باشد، یا تصویری که از دست نوشته گرفته شده از کیفیت خوبی برخوردار نباشد؛ آن‌گاه از این رو شاید هر موسسه‌ای حاضر به پذیرش آن نباشید. اما موسسه مستر تایپیست چون در همه حال به فکر رفاه و آسایش و تسریع در امور تایپی مخاطبان بوده است، پس ثبت سفارش تایپ شما را پذیرا هستیم و در تلاشیم تا با تایپ دقیق و بدون هیچ غلط املایی و نگارشی بتوانیم رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

آیا می‌توان به ثبت سفارش تایپ اینترنتی اعتماد کرد؟

انتشارات مناسب برای ثبت سفارش تایپ، می‌تواند خیال مخاطب و مشتری خود را از بابت گذر از هر مرحله از ثبت تایپ را آسوده سازد اما تایپ از آن دست موضوعاتی است که در دنیای پرزرق و برق تبلیغات این روزهای دنیای دیجیتال، انتخاب را دشوار ساخته است. در این فضای پر رقابت تنها مراکز ثبت سفارش تایپ انگشت شماری در انجام صفر تا صد مراحل ثبت کردن تایپ، به فنون اصلی این عرصه آشنا بوده و در این مسیر موفق هستند، چرا که می‌دانند ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در ثبت سفارش تایپ اینترنتی نقطه آغازی است برای افرادی که همیشگی نیاز به تایپ دارند و کیفیت محصول برای آن‌ها بسیار با اهمیت است. زمان برای قابلیت استفاده و کاربرد به موقع فایل مورد نیاز یا استفاده از رزومه تأثیرگذار و در عین حال صرفه جویی در هزینه آن هم در اوضاع اقتصادی کنونی بسیار سرنوشت‌ساز می‌باشد. گروه ما توانسته است طی سالیان طولانی مجموعه‌ای را شکل دهد تا به این اصول توجه داشته و با ایجاد تعادل ماندگاری و اعتبار خود را به خوبی حفظ کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


برای تایپ فرمول چطور سفارش ثبت کنیم؟

 ثبت سفارش تایپ در بخش‌های مرتبط با ریاضی و فرمول نیازمند صرف دقت و زمان بیشتری است. از این سو سفارش تایپ فرمول، جدول، نمودار و از این قبیل با وجود تایپیست‌های ده انگشتی در سایت مستر تایپیست این امکان را برای ما فراهم نموده است که بدون هیچ نگرانی پذیرای این چنین سفارشات ثبت شده‌ای باشیم. فقط کافی است مخاطب گرامی در سایت تایپ ثبت نام نموده و در حین ثبت سفارش تایپ خود در هر قالب و فرمتی که باشد، جزئیات و بخش‌های مورد نیاز تایپ را برای همکاران ما شرح دهد تا تایپ به درستی انجام گیرد.

تایپیست‌های متخصص و باتجربه‌ی این گروه به نرم افزارهای انجام تایپ فرمول و نمودار به خوبی مسلط هستند. پس از ثبت سفارش تایپ به نسبت تخصص و حرفه‌ی هر تایپیست، تایپ مرتبط با وی برایش ارسال خواهد شد.

آسان ترین راه ثبت کردن تایپ انگلیسی

ثبت سفارش تایپ به زبان‌های خارجی به خصوص تایپ زبان انگلیسی در سایت مستر تایپیست به راحتی انجام پذیر است. زیر ثبت سفارش تایپ در این موسسه با وجود حضور فعال تایپیست‌های متخصص و کارآزموده هر گونه محدودیت زبانی، موضوعی، زمانی و حجمی را از میان برداشته است. همکاری و هماهنگی اعضای گروه بزرگ مستر تایپیست در زمینه‌های تایپ، ترجمه و نشر و در راس تمامی امور حضور کارشناسان و ناظران باتجربه موجب شده است تا موفقیت و پیشرفت این تیم در ثبت سفارش تایپ به درجه فوق العاده ای صعود کند.

در هر صورت بهتر است بدانید که مجموعه‌ی کاری ما در روند عرضه‌ی مناسب و ایده‌آل امور مرتبط به تایپ خود، تحت هیچ شرایطی حاضر به فدا شدن کیفیت کاری خود نیست. زیرا برای جلب رضایت مخاطبان همیشگی تلاش شبانه روزی کارکنان و تایپیست‌های آن در طی سالیان طولانی مورد بحث واقع شده است. بنابراین سوابق درخشانی که در زمینه‌ی انجام امور تایپی به دست آورده‌ایم، کاملا کیفیت و عملکرد تیم را تضمین می‌کند.

ثبت سفارش تایپ

آیا ثبت سفارش تایپ با گارانتی وجود دارد؟

برای اینکه بتوانیم در فرصتی که در اختیار داریم شما را با ثبت سفارش تایپ موسسه مستر تایپیست بیشتر آشنا سازیم بهتر است بدانید که این مجموعه با به خدمت گرفتن جمعی بالغ بر بیش از 30 هزار تایپیست در بخش تایپ، صفحه آرایی، ویراستاری و ... در تمامی ساعات شبانه روز به صورت ثبت سفارش تایپ آنلاین در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. به این ترتیب در همه‌ی مراحل کار، بررسی و پیگیری توسط کارشناسان مربوطه‌ی موسسه در راس تمامی امور انجام می‌گیرد. با پذیرش سفارش انواع تایپ در مباحث مختلف، کیفیت بالای کالای ارائه شده‌ی خود را برای شما تضمین می‌کنیم و این ضمانت وسیله‌‌ای مطمئن برای اعتماد سازی بیشتر بین شما و ما می‌باشد. به نظر با این اتفاقات خوب می‌توانیم همکاری دوسویه‌ی مطلوبی در ثبت سفارش تایپ را برای کاربران گرانقدر داشته باشیم.

سریعترین روش سفارش دادن تایپ فایل صوتی

به جهت بررسی ثبت سفارش تایپ موسسه مستر تایپیست، اکنون می‌خواهیم با شما در خصوص پذیرش فایل‌های صوتی برای سفارش تایپ صحبت کنیم. امروزه برخی از دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی برای درک بهتر برخی مباحث و دروس دانشگاهی از مطالب تدریس شده توسط استادان خود فایل صوتی تهیه می‌نمایند. با این روش در روزهای آتی به راحتی می‌توانند جزوات درسی خود را تکمیل‌تر کنند. به همین خاطر شاید شما بخواهید برای صرفه جویی در وقت و همچنین مطالعه راحت‌تر متون چاپ شده به نسبت فایل صوتی، یکی از همین فایل‌های صوتی دروس خود را به صورت فایل نوشتاری ورد تبدیل نمایید. هر چند این فایل صوتی فقط مختص کلاس درسی و دانشگاه نیست؛ می‌تواند مربوط به یک برنامه‌ی تلویزیون یا یک جلسه اداری، همایش یا سخنرانی و غیره باشد.

گفتنی است که در عصر حاضر با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و دنیای دیجیتال موجب شده که افراد بیشتر برای برقراری ارتباط از فایل‌های صوتی یا همان Voice استفاده کنند. این مسئله تا حدی سرعت گرفته است که در گوشی‌های همراه امروزی نرم افزارهایی برای ضبط صدا و گفتگوها به راحتی قابل دسترس می‌باشد. در نهایت همه این موارد ذکر شده یک هدف واحد و مشترکی را به دنبال دارند و می‌خواهند در صورت امکان، یک زمان مناسب آن فایل صوتی را  به صورت متون نوشتاری چاپ شده در بیاورند. به نحوی این نوع از ثبت سفارش تایپ در نوع خودش می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

برای ثبت سفارش تایپ از روی پی دی اف چکار کنیم؟

هرچه از خدمات ثبت سفارش تایپ بگوییم، باز هم از محاسن آن‌ها کم گفته‌ایم. کلیه خدمات سفارش تایپ در جهت رفاه حال مخاطبان و تسریع در انجام امور تایپی آن‌ها شکل گرفته است. معضل کپی نشدن فایل‌های PDF  برای هیچ کس پوشیده و پنهان نیست. چون اگر فقط برای یک بار هم با فایل پی دی اف سروکار داشته باشید به خوبی متوجه می‌شوید که نداشتن قابلیت کپی خیلی از کاربرد متون پی دی افی کاسته است. به همین خاطر تیم بزرگ مستر تایپیست آمادگی ثبت سفارش تایپ این قبیل فایل‌ها را بدون هیچ محدودیت حجمی، موضوعی، زمانی و زبانی پذیرفته است.

لذا کافی است مخاطب ما فایل پی دی اف با ثبت سفارش تایپ خود در سایت مستر تایپیست و ارسال فایل برای همکاران، از ما یک فایل ورد متنی قابل کپی و با کیفیت تحویل بگیرد.

سرعت انجام امور از ویژگی‌های بارز دنیای فعلی است. و با توجه به این نکته گاهی امکان دارد بخاطر نداشتن فرصت کافی به دنبال موسسه‌ای برای ثبت سفارش تایپ فوری و البته ارزان قیمت هستیم. در این میان توجه به با کیفیت و دقیق بودن متون تایپ شده هم نیاز است ملاحظه گردد. بنابراین مجموعه‌ی ما با توجه به درک شرایط و نیاز افراد جامعه، بستری فراهم نموده است تا با حضور تیمی متحد در همان لحظات آغاز ثبت سفارش تایپ با شما به صورت حضوری و یا به شکل آنلاین بتوانیم به بهترین نحو با استفاده از تجربه کاری کارشناسان خبره و متخصص ارائه خدمات تایپ داشته باشیم. و کماکان در تلاش هستیم تا با سرویس دهی مطلوب و مرغوب زمان انجام سفارش انواع تایپ مشتریان را به حداقل ممکن برسانیم. پس از این فرصت بهره کافی را ببرید. و از هم اکنون خود را برای تحویل محصولی تایپ شده به صورت خیلی ارزان و مرغوب آماده سازید.

ثبت سفارش تایپ

بهترین سایت ثبت سفارش تایپ کجاست؟

گزینش برتر انتشارات مناسب ثبت سفارش تایپ از جمله مواردی است که دنبال کنندگان بسیاری دارد. شما با انتخاب منبع موثق تایپ و انتشار می‌توانید موانع موجود را هر چه بهتر پشت سر بگذارید. ما در حین تحقیق و جستجو از سوی شما می‌توانیم از همان لحظات اول ارتباط، مشاوره کامل و رایگان (به صورت حضوری و غیر حضوری) ارائه داده و با معرفی تعرفه تایپ به نسبت حجم فایل و زمان مورد نیاز انجام آن در سایت و اعلام پیش فاکتور رایگان برای مخاطب، پلن کاری مطابق با خواسته و بودجه‌تان و مدیریت هماهنگ و موازی، ثمره رویای تایپ صحیح و دقیق متون بعدی شما را به حقیقت بپیوندیم.

لذا ما با داشتن تایپیست‌های در موسسه مستر تایپیست از هم اکنون با بیان جزئیات ثبت سفارش تایپ منتظر حضور گرم شما بزرگواران در کلیه موضوعات و بخش‌های مرتبط با تایپ هستیم.

قبل از ثبت سفارش تایپ مشاوره رایگان بگیرید

آشنایی با نحوه ثبت سفارش تایپ مهم است به این دلیل که، یکی از مواردی که با آن می‌توانید ایده و تحقیقات‌تان را در معرض نمایش قرار دهید متون به صورت تایپ شده می‌باشد. ممکن است شما شخصی باشید که مجموعه نوشته‌ای دارید و می‌خواهید به مرحله چاپ برسانید. با تایپ آن می‌توانید این امر را تسریع کنید و یافته های تالیفی خود را به صورت تایپ شده در اختیار مخاطب قرار دهید. شاید نگرانی از بابت هزینه و زمان برای شما دغدغه مهمی است. همراهی یک مجموعه‌ی مملوء از متخصص که برای هرکدام از اهداف و چالش‌های شما یک گزینه مناسب داشته باشد، می‌تواند این کار را برای شما آسان و سریع سازد. در تیم انتشاراتی خود با  ارائه مشاوره رایگان ثبت سفارش تایپ پیش از آغاز همکاری بصورت تلفنی یا حضوری ضمن پیش فاکتور رایگان کلیه مراحل تایپ را منطبق بر خواسته‌های شما تنظیم کرده و به سرانجام می‌رسانیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


سفارش تایپ ثبت کنین و فاکتور رایگان تحویل بگیرین

با بخش‌های مختلف ثبت سفارش تایپ در کلیه خدمات مستر تایپیست آشنا شدید. از این رو اگر افتخار تایپ متون و نوشته‌های ارزشمند خود را به موسسه ما می‌دهید، برای شروع وارد سایت تایپ شوید. در بخش ثبت سفارش، مشخصات و اطلاعات مربوطه را که در فرم ثبت خواسته شده، تکمیل نمایید و بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی، نرخ تایپ شما به صورت پیش فاکتور به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود. شایان ذکر است که این برآورد هزینه در فاکتور کاملا رایگان می‌باشد.   

ما خرسندیم به در کنار خود داشتن مخاطبان و مشتریانی که انجام سفارش‌های تایپی آن‌ها در کمترین زمان ممکن و با حفظ کیفیت که البته با درک شرایط اقتصادی و لحاظ نمودن حداقل هزینه تایپ را با افتخار پذیرا باشیم؛ و کماکان در تلاشیم تا با جلب رضایت این عزیزان بر درخشش کارنامه‌ی کاری خود در ارائه خدمات تایپ، ترجمه، چاپ و نشر بیفزاییم.

برای شناخت بهتر کیفیت و عملکرد گروه توانمند مستر تایپیست کافی است فقط یک بار ثبت سفارش تایپ را در سایت تایپ به انجام برسانید، آن‌گاه با اطمینان و اعتماد به گروه جزو مشتریان همیشگی ما خواهید شد.