مستر تایپیست

خدمات صفحه آرایی

یکی از قسمت هایی که در مراحل تایپ کتاب وجود دارد صفحه آرایی است. همانطور که از نام آن پیداست صفحه آرایی به معنای آرایش صفحات در کنار یکدیگر می باشد.

بیشتر بخوانید

صفحه آرایی

در صفحه آرایی باید در ساختار متن نوشته شده تغییراتی به وجود بیاوریم و به گونه‌ای آن را سازماندهی کنیم که متن یکنواخت و چشم‌نواز شود. مستر تایپیست خدمات صفحه آرایی را با نرم‌افزارهای متفاوتی به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. کافی است نوع سفارش و نرم‌افزار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید

صفحه آرایی مقاله فارسی

تزیین صفحات مقاله به صورتی که باعث شود متن مقاله فارسی به صورت یکنواخت و یکپارچه دیده شود اهمیت دارد. به طور مثال فاصله مقاله از بالا و پایین صفحه باید یکسان باشد. اگر قرار است یک پاورقی یا پانوشت برای مقاله منتشر کنید، با رعایت این فاصله یکسان، انجام دهید تا نمای بهتری را داشته باشد.

بیشتر بخوانید

صفحه آرایی مقاله انگلیسی

صفحه آرایی مقاله انگلیسی یا همان صفحه آرایی مقاله علمی به دستورالعمل هایی گفته می شود که باید برای نگارش و ارائه مقالات علمی معتبر رعایت شود. مسئله صفحه آرایی مقاله بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید

صفحه آرایی پایان نامه

صفحه آرایی پایان نامه، یک طراحی منظم و منسجم است که موجب می شود پایان نامه های دانشگاهی به عنوان یک سند معتبر از نظر فرمت ظاهری، استاندارد باشند. صفحه آرایی انواع پایان نامه های دوره لیسانس، کارشناسی ارشد و دوره دکترا با یکدیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید

صفحه آرایی کتاب

ساده ترین ابزار طراحی و صفحه آرایی یک کتاب، استفاده از برنامه ورد در رایانه است. همه ما کم و بیش با برنامه ورد در رایانه کار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید

کارگاه اصول متقاعد سازی در مذاکره

متقاعد سازی همه جا برایتان مفید است: فروش، استخدام، زندگی خانوادگی، زندگی اجتماعی و ... شما در این دوره با علمی جذاب آشنا می شوید که در جای جای زندگی شما موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انجام صفحه آرایی پایان نامه آنلاین

انجام صفحه آرایی پایان نامه امری ضروری و قابل توجه در پایان نامه نویسی است. پایان نامه نویسی شامل بخش‌های متفاوتی نظیر نوشتاری، ویراستاری، صفحه آرایی، انجام آزمایشات، چاپ و صحافی پایان نامه می‌باشد.

بیشتر بخوانید