انواع خدمات تایپ خود را از مستر تایپیست بخواهید

آیا شما با کلیه‌ی خدمات تایپ آشنایی دارید؟ آیا تابه‌حال اسناد و دست نوشته‌های خود را شخصاً تایپ نموده‌اید؟ سرعت عمل شما در تایپ چگونه است؟ آیا وقت و زمان کافی برای انجام تایپ نوشته‌هایتان دارید؟خیلی وقت است دیگر کسی در نامه‌های ادرای، اسناد، فایل‌های دانشگاهی، پایان‌نامه‌ها، مقالات علمی و حتی سؤالات آزمون‌های امتحانی مدارس و دانشگاه‌ها از نوشته‌های دست‌نویس استفاده نمی‌کند؛ حتی اگر بسیار هم خوش‌خط باشند، باز هم نیاز به تایپ نمودن اسناد و دست‌نویس‌ها دارند. چون با نوشته و درخواست شما با تایپ به رسمیت شناخته شود.

شما هم در هر سمت و بخشی که هستید، بدون شک به تایپ دست‌نوشته‌ها یا اسنادتان نیاز داشته‌اید. اما به دلیل کمبود وقت و تا حدودی هم سرعت و دقت در تایپ، انجام تمامی خدمات تایپ برایتان مقدور نبوده است. شما هم به دنبال مرکز یا مؤسسه‌ای هستید که خدمات مرتبط با تایپ شما را با دقت و کیفیت بسیار خوب و البته در کمترین زمان ممکن و با هزینه خیلی مناسب انجام دهد.مجموعه‌ی ما این حق را برای مخاطب خود قائل شده است که پس از جست‌وجوهای بسیار برای انجام خدمات تایپ خود مرکزی معتبر، سریع، دقیق و در بهترین و بالاترین کیفیت و با داشتن تایپیست‌های متخصص و باتجربه را برگزیند؛ و ما در مستر تایپیست خرسندیم که امروز شما به‌عنوان مخاطب امور تایپی، تایپ دست نویس‌ها، تایپ پایان‌نامه، تایپ کتاب خود، تایپ دل نوشته‌هایتان و ... را به ما می‌سپارید.ما در این مقاله تلاش نموده‌ایم تا به معرفی و شرح خدمات تایپ در مجموعه‌ی مستر تایپیست بپردازیم و شما را هر چه بیشتر با این گروه آشنا کنیم.

خدمات تایپ

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


انجام خدمات تایپ فوری توسط 30000 تایپیست ده انگشتی

در بحث خدمات تایپ، تایپیست ده انگشتی مانند جواهری در قصر است. درخششی که تایپیست ده انگشتی در خدمات تایپ ارائه می‌نمایند، بسیار بی نظیر است زیرا می‌تواند در کمترین زمان و بیشترین دقت انواع تایپ را انجام دهد. گروه بزرگ مستر تایپیست مفتخر است به داشتن 30000 تایپیست ده انگشتی که علاوه بر سرعت، دقت و کیفیت بسیار عالی، پایین‌ترین قیمت‌های ممکن را هم برای شما مخاطبان بزرگوار ارائه می‌نماییم.امور تایپی شما مخاطبان عزیز در هریک از بخش‌های تایپ آنلاین، سایت تایپ، تایپ مقاله، تایپ کتاب، تایپ پایان نامه، تایپ دست نویس و تایپ فایل صوتی با هر موضوع و در هر قالبی که باشد برای ما فرقی نمی‌کند. انواع تایپ برای مجموعه‌ی ما انجام‌پذیر است. تایپ با ده انگشت خود عاملی برجسته است برای افزایش سرعت عمل انجام امور تایپی، به‌طوری که تایپیست از هر ده انگشت خود برای تایپ استفاده می‌نماید و در زمان بسیار کمی توانایی حجم تایپ زیادی را دارد.

 بهترین خدمات تایپ با گارانتی را با مستر تایپیست تجربه کنید

همراهی و همکاری بخش ارائه خدمات تایپ در مستر تایپیست کاملاً دوسویه است. به طوری که کاربران عزیزی که به ما اعتماد می‌کنند و سفارش امور تایپ خود را به ما می‌سپارند و در طرف دیگر اطمینان ما به صحت و دقت انجام کار تایپیست‌هایی است که سفارش کاربران سایت را می‌پذیرند و بسیار دلسوزانه و با کیفیت و در عین حال با سرعت عمل بسیار عالی به انجام آن می‌پردازند.ما بر خود لازم می‌دانیم که بر اعتماد و اطمینان‌مان به تایپیست‌ها جهت انجام تمامی امور تایپی، ویراستاری و صفحه‌آرایی تایید نموده و کیفیت و دقت کار این عزیزان را در تمامی بخش‌های مختلف تضمین کنیم. با این ضمانت به شما مخاطب ارجمند این اطمینان را می‌دهیم که با سپردن خدمات تایپ‌تان به ما، با رضایت کامل بهترین کالای ممکن را تحویل بگیرید.

 خدمات تایپ آنلاین به شیوه‌ای مدرن خلق کردیم

مستر تایپیست بدون محدودیت زمانی جهت انجام خدمات تایپ شما به صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری در هر زمانی از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی است. در مسیر قطار سریع‌السیر عمر، همه چیز به سرعت برق و باد می‌گذرند. سرعت و شتاب در همه‌ی ‌موارد حرف اول را می‌زند. دنیای تکنولوژی هم از این قضیه مستثنا نیست و سرعت در آن نقش کلیدی را ایفا می‌کند. انجام خدمات تایپی آنلاین و غیرحضوری بر کاهش زمان و هزینه‌های مورد نیاز برای انجام این امور به طرز قابل توجهی اثر گذاشته است.در بخش ارائه خدمات تایپ پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و در خصوص جزئیات امور تایپی شما و ارائه راه‌کارهای مناسب جهت تسریع در انجام کارهای تایپی با شما مشورت خواهند نمود و تا پایان مراحل کار شما تمامی امور به صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

خدمات تایپ ارزان و اقساطی را به چه شیوه‌ای امکان‌پذیر نمودیم؟

بله دقیقا تیتر را درست خوانده‌اید، خدمات تایپ شما را ارزان و به صورت اقساطی انجام می‌دهیم. یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های افراد به‌خصوص دانشجویان، انجام امور تایپ و ترجمه بخش‌های مربوط با دانشگاه با هزینه‌های بالا است. ما در این مجموعه گرد هم آمده‌ایم تا برای شما عزیزان، امور با کیفیت را با تعرفه‌های مناسب و ارزان‌تر ارائه کنیم.ما با درک شرایط اقتصادی مخاطبان سایت مستر تایپیست، این دل‌گرمی و قوت قلب را به عزیزان اهدا می‌کنیم که از بابت پرداخت هزینه امور تایپی خود نگران نباشند و بیشتر به کیفیت کار خود اهمیت دهند. شما کافی است به تایپیست‌های ما اعتماد کنید و سفارش خود را در سایت تایپ ثبت کنید، آن‌گاه به‌وضوح کیفیت عالی و ارزان‌تر بودن قیمت‌های تایپ را مشاهده خواهید نمود. ما با کاهش قابل توجه قیمت‌ها، امکان پرداخت اقساطی هزینه تایپ را نیز در اختیار کاربران قرار داده‌ایم.

خدمات تایپ

 خدمات تایپ کتاب سریع و ارزان

خدمات تایپ در دنیای علم و دانش امروز محدود به رشته، شغل و حرفه‌ی خاصی نیست. بلکه شامل اموری مربوط به تمامی اقشار جامعه است. اما خدمات تایپ به طرز قابل توجهی قشر دانشگاهی، علمی و اهل مطالعه و نویسندگی را بیشتر از سایر اقشار به خود درگیر نموده است.ما اعتماد و اطمینان به تایپیست‌های مستر تایپیست را به شما پیشنهاد می‌دهیم و البته برای این پیشنهادمان استدلال‌های محکمی داریم. دلیل اصلی اعتماد به تایپیست‌های سایت داشتن تخصص کافی و تجربه در این عرصه است. به‌طوری که انگار تایپیست‌ها تعهد خاصی به مسئولیت قبول سفارش و کسب رضایت مشتری دارند. زمانی‌که ما دقت و سرعت آن‌ها را در انجام خدمات تایپ ارزیابی نموده‌ایم و تعرفه‌های انجام کارهای تایپی را برای مشتریان به حداقل ممکن رسانده‌ایم؛ یعنی تمامی اعضای این مجموعه از فعالیت و همکاری در عرصه علمی کشور قدم نهاده‌ایم.

خدمات تایپ پایان نامه تخصصی و دقیق

تایپ پایان‌نامه از بخش‌های پرطرفدار خدمات تایپ در مستر تایپیست است. انجام مراحل پایان‌نامه، تایپ، صفحه‌آرایی و مرتب‌سازی آن ممکن است در مدت زمانی که دانشجو همزمان برنامه‌ی کلاسی فشرده و انجام امور آزمایشگاهی مرتبط با پایان‌نامه را به دست گرفته باشد به وقوع بپیوندد. از این جهت بسیار وقت‌گیر بوده و حتی ممکن است دقیق هم تایپ نشود.قابل توجه دانشجویان گران‌قدری که در حال انجام پایان‌نامه هستند، ما رسماً از شما دعوت می‌نماییم که افتخار تایپ پایان‌نامه خود را به ما بدهید. شما می‌توانید کلیه‌ی دست‌نویس‌ها و نتایج آزمایشگاهی متناسب با پایان نامه‌ی خود را برای ما ارسال کنید و زمان خود را برای تحویل گرفتن اعلام نمایید. آن‌گاه گروه مستر تایپیست با قیمتی کاملاً استثنایی فایل پایان‌نامه‌ی شما را تقدیم‌تان می‌نماید.گفتنی است ما برای دانشجویان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. پس هرچه سریع‌تر دسترنج زحمات و تلاش خود برای پایان‌نامه‎ را ارسال فرمایید تا در انجام تایپ پایان‌نامه شما دانشجوی ارجمند، ما هم سهیم باشیم.

 خدمات تایپ مقاله انگلیسی با جدول و نمودار و فرمول

مستر تایپیست کلیه محدودیت‌های موضوعی، حجمی، زمانی و زبانی برای انجام خدمات از میان برداشته است. شایان ذکر است جهت افزایش اطمینان‌خاطر کاربران گرامی، فایل‌های مورد نیاز تایپی حاوی جدول، نمودار و فرمول‌ها را به تایپیست‌های متخصص و کاربلد در این زمینه‌ها می‌سپاریم.پس از تایپ پایان‌نامه، تایپ مقالات علمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه‌‌ی ما بر خود لازم دیده است که با ارائه خدمات تایپ مقاله انگلیسی تا حدودی از رنج و مشقت دانشجویان و اساتید در مسیر علم بکاهد.بسیاری از مؤسسات و نویسندگان کتاب‌های زبان خارجی نیز نیازمند انجام کارهای تایپ این زبان‌ها هستند. از آن‌جایی که این قبیل زبان‌‌ها کمتر مرسوم بوده و خیلی کم مورد استفاده قرار گرفته است پس بدون شک به متخصص این عرصه نیاز دارد. مستر تایپیست با شناسایی و جذب تایپیست‌های با تخصص و تجربه‌ی زبان‌های خارجی توانسته است بر این مشکل نائل آید و راه مخاطبان خدمات تایپ زبان‌های خارجی به‌خصوص زبان انگلیسی را هموار نماید.

خدمات تایپ فایل صوتی ارزان و فوری

هرچه از خدمات تایپ امروز و جدید صحبت کنیم، باز هم جای بحث وجود دارد. روشی نوین و مرسوم در کلاس‌های درس دانشگاهی یا جلسات آموزشی و اداری جهت تسریع و ماندگاری مطالب ارائه شده، استفاده از فایل صوتی ضبط شده است. بسیاری از دانشجویان جهت صرفه‌جویی، مطالب ارائه شده‌ی استاد را با سیستم‌های هوشمند یا تلفن همراه، ضبط می‌کنند. امان از زمانی که حجم فایل‌ها افزایش یابد و دانشجو فرصت گوش فرادادن به آن‌ها را نداشته باشد.اصلا جای نگرانی نیست؛ این‌بار هم مستر تایپیست در کنار شماست. با ارسال فایل صوتی خود برای همکاران ما، بعد از مدت زمان کوتاهی و پرداخت هزینه‌ای بسیار کم صاحب جزوه‌ی استاد خواهید شد.در موارد دیگر همانند جلسات و سخنرانی‌هایی که افراد حاضر در جمع به ارائه‌ی گزارشی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه نیاز دارند، می‌توانند فایل صوتی ضبط شده را ارسال نموده و در کم‌ترین زمان ممکن فایل متنی آن را تحویل بگیرند.

خدمات تایپ

 خدمات تایپ از دست نوشته‌های بد خط

در سفارش‌های ثبت شده بخش خدمات تایپ در سایت مستر تایپیست، تایپ دست‌نوشته‌های بسیاری در روز مشاهده شده است. تایپ نامه اداری، تایپ فیلم‌نامه، تایپ نمونه سؤالات امتحانی، تایپ فاکتورهای خرید و فروش یک مرکز تجاری، تایپ کتاب و ....، نمونه کوچکی از سفارشات ثبت شده هستند. گاهی با خط خوش و گاهی با دست‌ خط بد نوشته شده‌‌اند.این موضوع کاملاً روشن است که دست‌نویس‌هایی که سریع نوشته شده و منجر به بد خط نشان داده شدن دست خط نویسنده شده، بایستی هرچه سریع‌تر در اختیار تایپیست‌های با قدرت تایپ بالا قرار گیرند. بله درست متوجه شده‌اید؛ ما به نسبت حساسیت در تایپ فوری واقفیم و تعدادی از تایپیست‌هایی که از توانایی سرعت بالایی در تایپ برخوردار هستند و کماکان در دسترس هستند را شناسایی نموده و در مواقعی که مخاطب، گزینه‌ی تایپ فوری را انتخاب کند؛ این تایپ در اختیار تایپیست‌ها قرار گرفته و در زمانی کمتر از خواسته‌ی مخاطب فایل مورد نظر تایپ و برای مخاطب ارسال می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


خدمات تایپ نامه‌های اداری در کم‌ترین زمان

انجام نامه‌های اداری تایپ شده یکی از بخش‌های مربوط به خدمات تایپ است زیرا بایستی خیلی سریع و با دقت تایپ شود و در اسرع وقت برای اداره‌ی مربوطه ارسال شود. امروزه دیگر هیچ اداره و سازمانی نامه‌‌ی دست نویس را نمی‌پذیرد و از کاربران می‌خواهد به صورت تایپ شده آن را تحویل دهند. در هر زمان و هر مکانی که هستید فقط کافی سریعاً از نامه‌ی اداری خود عکس بگیرید و برای همکاران ما ارسال کنید تا در اسرع وقت تایپ شود.

 ارائه خدمات تایپ سریع نمونه سؤالات آزمون‌های مختلف

تا به اینجای مقاله با چندین بخش از خدمات تایپ آشنا شدید اما این خدمات درخشان هنوز هم ادامه دارند. ما از دغدغه و کمبود وقت دبیران و اساتید کاملا آگاهیم که حاضر به تایپ سریع نمونه سؤالات امتحانی و آزمون‌های مختلف هستیم.مستر تایپیست با داشتن تایپیست‌های خلاق و خوش ذوق، تمامی بخش‌های برگه‌های امتحانی و آزمون‌هایی که شامل رسم سربرگ و یا جداول و تصاویر است را با کیفیت بسیار عالی و دقیق انجام خواهند داد.

 ارائه خدمات تایپ در قالب فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت

آیا می‌دانستید وارد نمودن اطلاعات و داده‌ها در فایل اکسل هم جزو خدمات تایپ مستر تایپیست محسوب می‌شود؟ کلیه نوشته، اعداد و ارقام مورد نیاز حرفه و شغل خود را در قالب فایل‌های ورد، PDF و یا تصویر ارسال نموده تا در کمترین زمان در فایل اکسل برای شما ثبت کنیم. ممکن است تعدادی از شما عزیزان در جهت شغل و یا مقاطع تحصیلی خود به تایپ در فایل پاورپوینت نیز هم نیاز داشته باشید اما این مورد هم جای نگرانی نیست. تایپیست‌های ما برای شما تایپ در فایل‌های پاورپوینت با طراحی عالی را هم انجام خواهند داد.

خدمات تایپ

تایپ فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌های شما هم جزو خدمات مستر تایپیست محسوب می‌شود.

 تایپ خدماتی از قبیل تایپ فیلم‌نامه و نمایش‌نامه برای مجموعه بزرگ مستر تایپیست افتخار بزرگی است. ما در تمامی ساعت روز بدون محدودیت موضوع و حجم کار منتظر ثبت سفارشات شما نویسندگان ارجمند هستیم تا در زمانی سریع و با دقت و حفظ کیفیت کار آن را تایپ و برای شما ارسال نماییم.شاید شما با خود تصور کنید که با بالا رفتن حجم فایل مورد نیاز امور تایپی، ممکن است تعرفه‌ها و زمان انجام آن افزایش و همچنین دقت و کیفیت کار کاهش یابد. این استدلال برای مجموعه‌ی ما صدق نمی‌کند زیرا تایپیست‌های ما هیچ‌گاه کیفیت کار خود را فدای قیمت و زمان نخواهد کرد.

 خدمات تایپ فوری قراردادها و قول‌نامه‌های مختلف

ما با ارائه خدمات تایپ در مستر تایپیست بستری فراهم نموده‌ایم که با حذف محدودیت زمان، شما را به خواسته‌هایتان نزدیک و نزدیک‌تر کنیم پس هیچ موردی نمی‌تواند مانع تلاش ما برای انجام سفارش‌های تایپ مخاطبان شود.قراردادها و قول‌نامه‌هایی که به دلیل وجود قلم‌خوردگی از اعتبار آن‌ها کاسته شده است را برای ما ارسال نمایید تا با اعمال تغییرات و حذف قلم‌خوردگی‌ها برای شما تایپ و ارسال نماییم. شما در هر شرایط، موقعیت، زمان و مکان خاصی قرار دارید، کافی است به صورت حضوری یا آنلاین با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

 انجام کلیه خدمات تایپ به صورت شبانه‌روزی با کیفیتی متمایز

انجام کار گروهی متحد با افراد متخصص و حرفه‌ای در ارائه خدمات تایپ یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مستر تایپیست است. گروهی که تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل هم 24 ساعته بدون ذره‌ای کاهش کیفیت و کارایی تایپ آماده‌ی انجام خدمات هستند. تک تک اعضای مجموعه، تایپیست‌های توانمندی هستند که با به‌کارگیری فنون حرفه‌ای و کاربردی در این گروه فعالیت می‌کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان گران‌قدرمان ارائه دهند. از آن جهت که مخاطبان سایت مستر تایپیست، شایسته‌ی بهترین و به‌روزترین خدمات هستند؛ پس ما در تلاشیم تا خدماتی باکیفیت و بسیار عالی در معرض نمایش این عزیزان قرار دهیم.

تضمین تحویل به موقع انواع خدمات تایپ

در بخش ارائه خدمات تایپ، تحویل به موقع حرف اول را می‌زند. مستر تایپیست با داشتن تایپیست‌های حرفه‌ای و پیگیر سفارش مخاطبان و همچنین جهت افزایش سرعت و کیفیت، با در اختیار گذاشتن تایپ مربوط به تخصص و حرفه‌ی هر تایپیست توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. شناسایی تخصص و استعداد هر تایپیست به نسبت حرفه و رشته‌ای و همچنین سنجش میزان سرعت تایپ وی از بارز‌ترین تفاوت‌های این مجموعه است که منجر شده است سفارشی با تاخیر و با کیفیت پایین هیچ‌گاه در کارنامه‌ی این گروه مشاهده نشود.

خدمات تایپ

 هر بخش از روزنامه یا مجله مورد نیاز خود را با خدمات تایپ ما در کمترین زمان تحویل بگیرید

نیاز مخاطبان به داشتن بخشی از روزنامه یا مجله‌ای موجب شده ما این مورد را جزو خدمات تایپ خود قرار دهیم. هرگاه شما هم نیاز به داشتن متن روزنامه یا مجله‌ای داشتید در هر زمانی از شبانه‌روز فقط کافی است سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.تایپیست‌های مستر تایپیست با وجود تخصص و تجربه کافی در عرصه‌ی تایپ هیچ‌گاه حاضر نمی‌شوند که به‌خاطر پایین آوردن قیمت یا زمان انجام کار، از کیفیت تایپ خود بکاهند و این یک مزیت بزرگ برای ارائه خدمات تایپ محسوب می‌شود.

 با خدمات تایپ مستر تایپیست تمامی فایل‌های PDF را به WORD تبدیل می‌کنیم.

در لیست خدمات تایپ  مستر تایپیست یکی دیگر از پرطرفدارترین بخش مربوط به تایپ فایل‌های PDF است که قابلیت کپی شدن را ندارند. اصلا جای نگرانی نیست. فقط کافی است شما در سایت مستر تایپیست ثبت‌نام نموده و فایل مورد نیاز خود را چه در قالب PDF برای همکاران ما ارسال نمایید و با تعیین زمان دلخواه برای انجام تایپ، از ما یک فایل ورد و یک فایل PDF تحویل بگیرید.به همین سادگی شما از یک فایل بدون قابلیت کپی، یک فایل متنی قابل کپی خواهید داشت.

پیگیری آنلاین مراحل انجام خدمات تایپ

کلیه مراحل خدمات تایپ، به صورت کاملا آنلاین انجام می‌گیرند. ما در مستر تایپیست برای شما به عنوان مخاطبی که سفارشی را در سایت جهت انجام خدمات تایپ ثبت نموده‌اید، این حق را قائل هستیم که پیگیر کار تایپ سفارش‌تان باشید. شما می‌توانید به صورت آنلاین در پنل کاربری خود مشاهده کنید که سفارش‌تان در چه مرحله‌ای از انجام قرار داد.لازم به ذکر است که مجموعه‌ی ما در پذیرش سفارش هیچ‌گونه محدودیت موضوعی ندارد، در کلیه‌ی رشته و تخصص‌هایی که نیاز به تایپ داشته باشد برای خدمت‌رسانی آماده‌ایم. زمان انجام سفارش را نیز مخاطب تعیین می‌کند و ما اطاعت امر می‌نماییم و صفر تا صد مراحل امور تایپی را به صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین انجام می‌پذیرد. اما اگر مخاطب ارجمند بخواهد فایل چاپ شده را نیز در اختیار داشته باشید با ثبت آدرس و مشخصات، فایل مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


ثبت سفارش اینترنتی انواع خدمات تایپ در مسترتایپیست

در یک کلام می‌توان گفت که در مجموعه بزرگ مستر تایپیست، انواع خدمات تایپ پذیرفته می‌شود. شما هم در هر بخش و مرکزی و هر در سمت و شغلی که مشغول به کار هستید و اگر به اقتضای شرایط کاری و موقعیت اجتماعی خود به خدمات تایپ نیاز دارید به صورت زیر می‌توانید سفارش خود را برای همکاران ما ثبت کنید تا در زمان دلخواه شما انجام پذیرد.پس از عضویت در وب‌سایت مستر تایپیست و ثبت سفارش خود، فایل مورد نیاز تایپ را برای همکاران ما ارسال نمایید تا در کم‌ترین زمان با شما تماس حاصل فرمایند و در خصوص شرایط و جزئیات سفارش با شما مشورت کنند و سپس به نسبت زمان مورد نیاز انجام تایپ شما در حالت‌های عادی، نیمه فوری و فوری به تایپیست متناسب با انجام در این زمان‌ها محول می‌گردد. در مستر تایپیست با اطمینان بر تخصص و تجربه تایپیست‌ها، گروه بررسی در راس تمامی امور تایپ قرار دارند و تا مرحله‌ی تحویل فایل سفارش مخاطب، صحت و سرعت آن را پیگیری می‌کنند.

 در پایان، ما به داشتن مخاطبانی چون شما بر خود می‌بالیم و از شما متشکریم که در خصوص آشنایی با گروه قدرتمند مستر تایپیست زمانی را صرف خواندن این مقاله نمودید. اما چنا‌ن‌چه هنوز سؤال و ابهامی درباره‌ی انجام تایپ‌تان باقی مانده است با همکاران ما تماس گرفته تا سؤالات شما را به وضوح پاسخ دهند تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تر به ثبت سفارش خدمات تایپ خود بپردازید.