مستر تایپیست

تایپ سریع

تایپ سریع یکی از انواع مختلف تایپ ها می باشد که مشتریان مخصوص به خود را دارد. این نوع از تایپ به صورتی است که با توجه به درخواست مشتری در مدت زمان مشخص متن مورد نظر به صورت تایپ شده در اختیار وی قرار می گیرد. سرعت عمل و دقت در ارائه کیفیت بالا برای انواع تایپ تاثیر بسیار زیادی در مقبولیت موسسه دارد.

بیشتر بخوانید

جلسه منتورینگ استارتاپ ها در جزیره کارآفرینی روی کشتی

برای اولین بار در کشور، جزیره کارآفرینی برگزار کننده بزرگترین ایونت استارتاپ جهت جلسه منتورینگ بر روی کشتی سواحل بابلسر، در شهریور ماه 98 بود. این گردهمایی استارتاپی که به همت دکتر شمس الدین یوسفیان بنیانگذار جزیره کارآفرینی، با شرکت 6 تیم استارتاپی نوپا و حضور بیش از 30 استاد، منتور برجسته کشوری و

بیشتر بخوانید

کسب درآمد تضمینی در منزل با آشپزی

دیگه وقتشه از توی آشپزخونه خودتون به کسب درآمد بپردازین، خیلی راحت میتونین غذاهایی که بهتون میگیم رو درست کنین و به آدرسی که در شهر خودتون بهتون میدیم، ارسال کنین. مامی فود در کشور بیش از 4000 خانم خانه دار رو شاغل کرده و اگر شما هم میخاین توی خونه کار کنین و کاسبی کنین این فرصت رو از دست ندین.

بیشتر بخوانید

کارگاه تیم سازی در استارتاپ

خودتان را در این دوره خواهید شناخت و اگر هم تیمی ندارید، یاد میگیرید که چطور و بر اساس چه مبنایی هم تیمی انتخاب کنید تا موفقیت خود را تضمین نمایید. اگر هم هم تیمی دارید باعث می شود تا بهتر همدیگر را درک کنید و در تقسیم وظایف بهتر عمل کنید.

بیشتر بخوانید

انجام امورات تایپی با سرعت بالا

آیا شما هم برای انجام امورات تایپی خود به دنبال مرکزی سریع، ارزان و با کیفیت هستید؟ اگر شما هم جهت انجام امورات تایپی نظیر تایپ کتاب، تایپ مقاله، تایپ پایان نامه، تایپ دست نویس، تایپ نامه اداری و .... به موسسه‌ای نیاز دارید که کارهای تایپی شما را به نحو احسن انجام دهند و در موعد مقرر تقدیم حضورتان ک

بیشتر بخوانید

انجام کارهای تایپی سریع در تهران

انجام کارهای تایپ تهران در ساده ترین حالت ممکن میسر می‌شود. جهت رفاه حال مخاطبان انجام خدمات تایپ در تهران به صورت حضوری در شعبه انقلاب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید