هزینه رسم نمودار

رسم نمودار

رسم نمودار معمولاً با توجه به نیاز مشتری و گزارش های تحقیقاتی که انجام داده است صورت می گیرد. بر همین اساس می توان انواع نمودار را به صورت زیر طبقه بندی کرد:

 نمودار های خطی؛ نمودار ستونی؛ نمودار میله ای؛ نمودار پشتی؛ نمودار دایره ای؛ نمودار عنکبوتی؛ نمودار آبشاری ویژه کسب و کارها؛ نمودار فلوچارت ویژه کسب و کار و تحقیقات علمی؛ نمودارهای توابع ویژه علم و فناوری؛ نمودار های مساحتی ویژه مطالعات علوم انسانی.

علاوه بر انواع نمودارهایی که در بالا اشاره کردیم، سایر مدل ‌های نمودار هم وجود دارد که کاملاً تخصصی است و هزینه رسم نمودار برای این موارد به صورت مجزا و با هماهنگی انجام می شود.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


مزایای رسم نمودار در گزارش و تحقیق

هزینه رسم نمودار

رسم نمودار

 زمانی که به عنوان مشتری در جستجوی محاسبه هزینه رسم نمودار هستید، شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که کدام یک از نمودارها برای کار شما مناسب تر است و یا اینکه چه متغیرهایی را باید در نظر بگیرید. گزارش و تحقیقاتی که شما انجام داده اید دقیقاً مشخص می کنند که کدام نمودار بهتر عمل می کند. نمودارهای ستونی یا میله ای برای مقایسه چند متغیر مناسب تر هستند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری و گزارش به صورت درصد، بهتر است از نمودار های دایره ای و مساحتی استفاده کنید.

 هزینه رسم نمودار برای ارائه در گزارش ‌ها و تحقیقات معمولاً گرانتر است؛ چرا که باید شکل ظاهری نمودارها تنظیم شود؛ برخی قسمت ها باید هاشور زده شوند یا تغییر رنگ برای آنها اعمال گردد. نمودارهای خطی، ساده ترین نمودارها هستند و بنابراین هزینه ترسیم این نمودارها و درج در گزارش و تحقیق، کمتر است.

هزینه رسم نمودار + فرمول نویسی

هزینه رسم نمودار

رسم نمودار

 یکی از مواردی که با خدمات ترسیم نمودار با آن روبرو هستیم، هزینه رسم نمودار به اضافه فرمول نویسی است. همانطور که از نام این عبارت متوجه می شوید، ترسیم نمودار به اضافه فرمول نویسی، یک عملیات خاص و متفاوت است. در برخی از گزینه های تحقیقاتی نیاز است که علاوه بر رسم نمودار، در ناحیه مشخصی از شکل یا نمودار، فرمول هایی اضافه شود. شاید لازم باشد اعداد اعشاری یا نوشته های انگلیسی هم به نمودار اضافه شوند. همه این موارد به این خدمات خاص هستند و باعث می شوند هزینه رسم نمودار به همراه فرمول نویسی گرانتر باشد.

برای انواع نمودارهایی که در قسمت فوق اشاره کردیم می توان خدمات رسم ‌نمودار و فرمول نویسی یا تغییر متغیرها و عبارت ها را تنظیم کرد. 

خدمات رسم نمودار

هزینه رسم نمودار

رسم نمودار

محاسبه هزینه رسم نمودار به مشتری کمک می ‌کند بودجه اولیه خود را برای خدمات تنظیم کند. یک نکته بسیار مهم هنگام ثبت سفارش تایپ  و رسم نمودار وجود دارد و آن هم این است که مشتری باید متغیرهای لازم را در اختیار طراح قرار دهد. متغیرهایی که روی نمودارها روی محور عمودی و محور افقی رسم می شوند، اهمیت دارد. رعایت دقت در ترسیم نمودارها، نکته مهمی است که تمام طراحان به آن توجه می کنند.

استفاده از افرادی که در ترسیم نمودار، حرفه‌ای هستند و به انواع مختلف نمودار و نرم‌افزارها تسلط دارند، باعث می شود خدمات در کوتاهترین زمان ارائه شوند. هزینه رسم نمودار به صورت کاملاً تخصصی و در ثبت سفارش فوری، گران تر از هزینه ‌ها در سفارش معمولی است. قبل از ثبت سفارش و استفاده از خدمات تایپ  می توانید جزئیات مورد نظر خود را با کارشناس در میان بگذارید.