تایپ فایل صوتی

تایپ فایل صوتی

یکی از خدمات تایپ فایل صوتی به فایل های انگلیسی مربوط می شود. فایل صوتی انگلیسی، همان متن های انگلیسی زبان هستند که در موضوعات مختلف منتشر می شوند. این خدمات ویژه برای منابع خبری بسیار مهم است؛ چرا که می توانند از اخبار جهان مطلع شوند. تبدیل فایل صوتی انگلیسی از منابع خبری به یک متن انگلیسی به مهارت زیادی نیاز دارد. تایپیست باید مهارت شنیداری قوی برای متون انگلیسی داشته باشد و بتواند همزمان متون انگلیسی را تایپ کند.

 قیمت تایپ فایل صوتی انگلیسی در مقایسه با تایپ فایل های صوتی فارسی، گرانتر است. ثبت سفارش به صورت فوری و عادی امکان پذیر است. توصیه می کنیم قبل از ثبت سفارش، با کارشناسان  ما در مستر تایپیست تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.


   کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


قیمت تایپ فایل صوتی

تایپ فایل صوتی

تایپ فایل صوتی

 قیمت تایپ فایل صوتی بر اساس فاکتورها و معیارهای مختلف تعیین می شود. از آن جایی که فایل های صوتی بر اساس دقیقه، زمان بندی شده‌اند، هزینه تایپ از فایل های صوتی به ازای هر دقیقه یا به ازای هر ساعت بسته به معیارهای شرکت معین می شود. هزینه های تایپ و ترجمه استاندارد هستند. برای کسانی که به دنبال تایپ فایل صوتی ارزان قیمت می باشند، بهتر است ثبت سفارش معمولی را انتخاب کنند. برای فایل های صوتی که بیشتر از یک یا دو ساعت هستند، در مستر تایپیست قیمت تایپ از فایل صوتی همراه با تخفیف محاسبه می شود. 

 قیمت تایپ فایل صوتی بر اساس زبان صوت هم متفاوت است. تایپ فایل های صوتی زبان فارسی ارزان تر از فایل صوتی انگلیسی می باشد. تایپ از روی فایل صوتی به سایر زبان ‌های زنده دنیا به وقت و هزینه بیشتری نیاز دارد. باز هم تاکید می کنیم که قبل از ثبت سفارش درباره خدمات اختصاصی تایپ و هزینه ها با کارشناسان  مستر تایپیست صحبت کنید.

مزایای تبدیل فایل صوتی به متن چیست؟

تایپ فایل صوتی

تایپ از روی فایل صوتی

 تایپ فایل صوتی و تبدیل آن به متن، مزایای زیادی دارد. وقتی افراد در یک سمینار شرکت می‌کنند یا فایل صوتی را از منبعی تهیه می کنند تمایل دارند برای تبدیل به متن و ارائه یک منبع معتبر، خدمات تایپ را سفارش دهند. مثلاً شما در دوره ‌های آموزش آنها شرکت کرده اید و می خواهید فایل صوتی را به متن یا نوشته تبدیل کنید که همیشه همراه شما باشد.

 چالش ها و مشکلات زیادی برای تایپ فایل صوتی وجود دارد. تایپیست باید مهارت شنیداری قوی داشته باشد و بتواند به سرعت صوت را به متن تبدیل کند. سعی کنید این خدمات را از شرکت هایی دریافت کنید که در این کار تجربه کافی را دارند. شناسایی دقیق کلمات از طریق حس شنوایی، مهمترین مهارتی است که تایپیست ها باید آن را دارا باشند. کیفیت صوت منتشر شده هم در این زمینه اهمیت دارد.

 تبدیل محتواهای مفید و منابع خبری صوتی به متن باعث می‌شود تا محققان بتوانند منابع مکتوب را در اختیار داشته باشند و از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده کنند.

خدمات تایپ فایل صوتی مستر تایپیست

تایپ فایل صوتی

تایپ از روی فایل صوتی

برای استفاده از خدمات تایپ فایل صوتی، فاکتورهایی نظیر دقت و سرعت، اهمیت زیادی برای مشتری دارد. فردی که به عنوان تایپیست، فایل های صوتی را به متن تبدیل می کند باید حوصله کافی در این زمینه به خرج دهد و مطمئن شود که متن‌ها کیفیت لازم را دارند. مجموعه مستر تایپیست بهترین تایپیست ها را برای خدمات تایپ از روی فایل صوتی در اختیار دارد. ثبت سفارش را می توانید از طریق وب سایت به صورت آنلاین و در 24 ساعت شبانه روز انجام دهید. فاکتور به صورت ثبت فوری و ثبت عادی برای شما صادر می شود و سپس می توانید متن خود را با کیفیت بالا دریافت کنید.