تایپ pdf

تایپ از روی pdf

تایپ pdf کتاب یکی دیگر از خدمات تایپ از روی pdf است. این خدمات به طور خاص، زمانی کاربرد دارد که شخص می‌خواهد از فایل pdf یک کتاب، نوشته های متعددی را در قالب فایل ورد تهیه کند. کارکردن با فایل ورد برای طراحی و صفحه آرایی کتاب راحت تر است. صفحه بندی فایل ورد و آرایش استاندارد نوشته ها، درج نمودار شکل یا جدول در این حالت به سادگی انجام می شود. تایپیست که خدمات تایپ از روی پی دی اف کتاب را انجام می دهد با سرعت بالا و دقت کافی فایل نهایی را آماده می کند. خدمات ویراستاری برای این حالت انجام می شود تا اطمینان حاصل گردد نوشته ها از نظر جمله بندی و نگارش صحیح هستند.

تایپ pdf کتاب برای انتشار و چاپ کتاب مفید است. انتشار کتاب می ‌تواند یک امتیاز مثبت برای هر فرد محسوب شود. چاپ کتاب برای تقویت رزومه کاری و تحصیلی بسیار مناسب است.

 قیمت تایپ pdf

تایپ pdf

تایپ از روی pdf

 قیمت تایپ پی دی اف به عوامل مختلفی بستگی دارد. حجم فایل pdf، موضوع نوشته ها، دشوار بودن یا سخت بودن جمله بندی ها و مهارت تایپیست در قیمت نهایی تاثیرگذار است. زمانی که می خواهید از قیمت کل پروژه تایپ از روی pdf  اطلاع پیدا کنید باید فایل pdf را در وب سایت موسسه تایپ و ترجمه بارگذاری نمایید تا کارشناسان برای شما قیمت دقیق را اعلام کنند.

 یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت تایپ pdf زمان تحویل پروژه است. ثبت سفارش معمولی نسبت به ثبت سفارش تایپ فوری، ارزان تر تمام می شود. خدمات تایپ ارزان قیمت ویژه دانشجویان و دانش آموزان در موسسه مستر تایپیست با کیفیت عالی ارائه می شود. اگر به دنبال سفارش فوری برای تایپ از روی pdf هستید می توانید هنگام قیمت‌گذاری این گزینه را انتخاب کنید.

 اگر فایل pdf شما دست نویس باشد، هزینه تایپ از روی فایل pdf نسبت به فایل تایپ شده بیشتر است. خوانا بودن یا بد خط بودن نوشته ها در قیمت‌گذاری نهایی تاثیرگذار است.

 تبدیل فایل pdf به ورد

تایپ pdf

تبدیل فایل pdf به ورد

 یکی از دلایلی که افراد به خدمات تایپ pdf روی می آورند این است که نمی توانند فایل pdf را به طور مستقیم به ورد تبدیل کنند. فایل های pdf معمولاً رمزگذاری شده اند به این ترتیب، نه می توانید به ورد تبدیل کنید و نه قابلیت کپی شدن را دارند، بنابراین تایپ از روی فایل pdf ضرورت پیدا می کند.

 شاید با برنامه آنلاین تبدیل فایل pdf به ورد تا حالا کار کرده باشید؛ اما زمانی که خروجی ورد را دریافت می کنید مشاهده خواهید کرد که نوشته ها و قالب بندی متن بسیار در هم ریخته و ناخوانا است! در اکثر موارد، نوشته ها به صورت نماد نشان داده می ‌شود که در نهایت چیزی به دست نمی آورید. تایپ pdf در مستر ‌تایپیست تمام این مشکلات را حل می‌ کند.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


 خدمات تایپ pdf در مستر تایپیست

تایپ pdf

تایپ از روی pdf

خدمات تایپ pdf با قیمت ارزان برای دانشجویان و تمام افرادی که به این نوع خدمات نیاز دارند در مجموعه مستر ‌تایپیست ارائه می شود. تایپ از روی pdf دست نویس یا تایپ از روی عکس pdf شده هم در این مجموعه ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت خدمات تایپ فوری یا تایپ معمولی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت تایپ از روی فایل pdf بر اساس حجم فایل، تعداد کلمه و زبان تایپ متفاوت است. تایپ از روی فایل فارسی، انگلیسی، عربی یا زبان های دیگر در این خدمات امکان پذیر می باشد. در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشید می توانید سفارش خود را ثبت کنید.