محال است این روزها کسی برای رفع امورات مختلف خود از خدمات تایپ استفاده نکرده باشد. با توجه به ماشینی و البته سیستمی شدن تمام امور، نیاز است تا نامه نگاری ها و مکاتبات اداری به صورت تایپ شده باشند. در این صورت مدارک و مستندات نیز به بهترین شکل ممکن دسته بندی می شوند. اگر تاکنون هیچ نیازی به تایپ متون خود نداشته اید و به دلایل مختلفی مجبور هستید از این خدمت استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی 


منظور از تایپ صوتی چیست؟

با توجه به زمان گیر بودن تایپ متن این روزها پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته کمک شایانی به انسان ها در این زمینه نماید. با به وجود آمدن نرم افزارهای مختلفی می توان بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط متون مختلفی را تایپ کرد.

برنامه ورد یکی از برنامه های جامع و البته کاربردی می باشد که برای راضی نگه داشتن کاربران خود دارای قابلیت های بی شماری می باشد. یکی از ویژگی های برنامه ورد در این است که شما می توانید با استفاده از همین برنامه و بدون کمک گرفتن از سایر نرم افزارهای موجود در بازار صحبت های خود را بر روی کاغذ بیاورید.

برای فعال کرن این قابلیت نیاز است تا برنامه ورد را باز کنید. با فشردن دو کلید windows+H این قابلیت در برنامه ورد فعال می شود. در ابتدا برای این که بتوان به فعال بودن عملکرد میکروفون های لپ تاپ پی برد، از شما خواسته می شود تا کمی صحبت کنید. در صورتی که صحبت های شما تبدیل به نوشتار شد، می توانید نسبت به درست بودن میکروفون های لپ تاپ خود اطمینان پیدا کنید. از آن جایی که هر صحبتی در این برنامه تایپ می شود؛ نیاز است تا در یک محیط آرام اقدام به انجام این کار نمایید.

از برنامه های محبوب دیگر که می توانید از آن ها برای تبدیل صوت به نوشتار استفاده کنید، speech texter می باشد. این برنامه قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios را دارد. به جرات می توانیم این موضوع را بیان کنیم که این برنامه یکی از پر دانلودترین برنامه های حال حاضر در دنیاست.

البته بیان کردن این نکته خالی از لطف نیست که این برنامه ها عملکرد 100 درصد درستی ندارند و نیاز است تا شما بعد از تایپ متن یک بار با دقت متن خود را روخوانی کرده تا بتوانید تمامی ایرادات نگارشی و ایرادات املایی در متن را پیدا کنید.

تایپ صوتی

تایپ صوتی در ورد

تایپ صوتی در ورد

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم تایپ صوتی در ورد یکی از آسان ترین راه های موجود برای تایپ متون مختلف می باشد. قطعا افرادی که با چگونگی انجام این کار بیگانه هستند تمایلی به استفاده از این برنامه ندارند و ترجیح می دهند به جای تایپ صوتی، متون خود را به صورت دستی تایپ کنند. اگر بدانید انجام این کار چقدر راحت است، قطعا دیگر اصلا به سمت نوشتن متن در برنامه ورد نمی روید. طبیعتا در ابتدا انجام این کار برایتان کلافه کننده و خسته کننده خواهد بود.

اگر در دسته افرادی جای می گیرید که هیچ اطلاعاتی در خصوص تایپ صوتی در متن ندارید، می توانید این کار را برون سپاری نمایید. مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که می توانند فایل های صوتی شما را به متن تبدیل کنند. قطعا برای تبدیل فایل های صوتی به متن نیاز است دقت و وسواس بسیار زیادی به خرج داده شود. همین مسئله باعث شده تا نتوان به هر مجموعه ای برای انجام این کار اعتماد کرد.

اگر دوست دارید کار خود را برون سپاری کنید و نمی دانید با کدام مجموعه همکاری داشته باشید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که با بررسی یک سری المان ها قطعا می توانید تصمیم گیری درستی داشته باشید.

  • سابقه کاری

قطعا سابقه کاری و مدت زمان فعالیت یکی از فاکتورهای مهمی می باشد که باید به دقت آن را بررسی کنید. طبیعتا مجموعه هایی که سابقه ای طولانی در امر تایپ صوتی دارند قابل اعتمادتر هستند و می توانید با اطمینان خاطر کار خود را به آن ها واگذار کنید.

  • زمان تحویل سفارش

دومین المانی که باید قبل از همکاری با یک مجموعه آن را در نظر بگیرید، موضوع زمان تحویل سفارش می باشد. معمولا مجموعه های با سابقه به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی و مسلط به کار می توانند کار شما را با کیفیتی مثال زدنی و البته در زمانی ایده آل تحویل دهند.

  • کیفیت در کنار تعرفه مناسب

کیفیت کاری که به دست مشتری می رسد باید ایده آل باشد و ترجیحا ایراد زیادی نیز در آن وجود نداشته باشد تا بتواند نظر کاربران مختلف سایت را به خود جلب نماید. در کنار کیفیت موضوع تعرفه نیز یک مسئله مهم به حساب می آید. به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیاز است تا تعرفه ارائه خدمات تایپ صوتی مناسب باشد.

تایپ صوتی

تایپ فایل های صوتی

تایپ صوتی فارسی

امکان تایپ صوتی به هر زبانی وجود دارد و هیچ محدودیتی نمی توان برای آن در نظر گرفت. برای این که بدون صرف انرژی مطالب حجمی خود را از گفتار به نوشتار تبدیل کنید، باید از نرم افزارهای تایپ صوتی کمک بگیرید. با توجه به این موضوع که ممکن است این نرم افزارها در برخی مواقع دارای ایراد باشند، نیاز است بعد از اتمام کار خود کمی حوصله به خرج داده و متن را یک و یا دو بار مطالعه نمایید. در این صورت به راحتی می توانید تمامی ایراداتی که در متن وجود دارند را به درستی پیدا کرده و آن ها را رفع کنید.

در قدم اول پیدا کردن ایرادات نگارشی باید برایتان اولویت داشته باشد. در صورتی که در متن شما ایراد نگارشی وجود داشته باشد، قطعا منظورتان به درستی به مخاطبانتان نمی رسد. کلید حل این مشکل تنها خواندن متن با دقت و نهایت تمرکز می باشد.

در قدم دوم باید به دنبال یافتن ایرادات املایی باشید. وجود داشتن غلط املایی در متن می تواند از ارزش آن به طرز قابل توجهی بکاهد و خوانندگان هیچ میل و رغبتی برای خواندن متن شما نداشته باشند. طبیعتا پیدا کردن تمامی ایرادات املایی در متن سخت خواهد بود؛ چرا که چشم ممکن است نتواند به درستی تمامی آن ها را پیدا کند. در این مورد نیز علم و تکنولوژی به کمک انسان ها آمده است. نرم افزارهای مختلفی نیز در بازار وجود دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید. Google docs یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود در بازار است که می توانید از آن کمک بگیرید. یکی از شاخصه های مهمی که این برنامه دارد در این است که علاوه بر پیدا کردن ایرادات املایی در متن می تواند شکل صحیح آن را نیز به شما نشان دهد. البته ناگفته نماند از برنامه ورد نیز می توانید برای پیدا کردن ایرادات املایی در متن کمک بگیرید.

تایپ صوتی

تبدیل صوت به نوشتار

تایپ فایل صوتی کلاسی

شیوع بیماری کرونا باعث شد تا اکثر کلاس ها در بستر اینترنت برگزار شوند. همین موضوع موجب شد تا اکثر دانشجویان و یا دانش آموزان به جای نوشتن جزوات خود به فکر ضبط کردن صدای استاد باشند. دانشجویان برای این که بتوانند صدای استادان خود را به جزوه تبدیل کنند، کار سختی دارند. اولین دلیل سخت بودن کار آن ها این است که معمولا کلاس ها طولانی هستند و برای وارد کردن تمامی جزئیات باید دقت زیادی داشته باشند و زمان زیادی را برای انجام این کار صرف کنند.

اکثر دانشجویان به دلیل مشغله هایی که دارند به دنبال سپردن کار خود به دست افراد و یا مجموعه های کاربلد هستند. با توجه به اوضاع بدون ثبات جامعه برای اغلب دانشجویان موضوع تعرفه تایپ فایل صوتی یک چیز مهم محسوب می شود. در مورد تعرفه تایپ صوتی نمی توان یک اظهار نظر 100 درصدی داشت؛ چرا که موضوع تعرفه به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است.

اولین موردی که می تواند بر روی تعرفه تایپ فایل صوتی تاثیر بگذارد، موضوع زمان فایل صوتی است. طبیعتا هر چقدر زمان فایل های صوتی بیش تر باشد باید هزینه کم تری پرداخت شود. به طور مثال تعرفه تایپ یک فایل 5 دقیقه ای بیش تر از تعرفه تایپ یک فایل 10 دقیقه ای می باشد.

دومین مورد تاثیر گذار بر روی قیمت مسئله زبان محتواست. هر تایپیستی توانایی تایپ کردن فایل های صوتی فارسی را دارد اما تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی فقط از دست متخصصان کاربلد و حرفه ای بر می آید.

زمان تحویل سفارش را می توان یکی دیگر پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت دانست. سفارشات تایپ فایل صوتی به دو صورت عادی و فوری انجام می شوند. تعرفه تایپ فایل های صوتی فوری کمی بیش تر از تعرفه تایپ فایل های صوتی به صورت عادی می باشد.

اگر در خصوص تایپ فایل های صوتی خود نگران هستید و نمی دانید باید به دست چه مجموعه ای این کار را بسپارید، پیشنهاد ما به شما مجموعه مستر تایپیست می باشد.

تایپ صوتی

تایپ صوتی کلاس

تایپ صوتی انگلیسی

از آن جایی که زبان انگلیسی زبان اول دنیا می باشد، در کشورمان بسیاری از افراد به دنبال یادگیری آن هستند. همین موضوع سبب شده تا سفارش تایپ صوتی به زبان انگلیسی هر روز بیش تر از روز گذشته شود. با توجه به تخصصی بودن این کار طبیعتا هر شخصی توانایی تبدیل فایل های صوتی به نوشتار را ندارد. اگر در زمره افراد حساس هستید و دوست دارید کارتان با کیفیتی مثال زدنی انجام شود، باید حتما با مجموعه های حرفه ای و کاربلد همکاری داشته باشید.

در میان مجموعه های بی شماری که در کشور فعالیت دارند، نیاز است تا حتما با مجموعه ای ماهر و با سابقه در این زمینه همکاری داشته باشید. مستر تایپیست یکی از مجموعه های فعال و البته با سابقه در زمینه تایپ فایل صوتی انگلیسی می باشد. مستر تایپیست به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ماهر این اطمینان را به شما می دهد که کار تایپ صوتی انگلیسی را با بهترین کیفیت ممکن و البته پایین ترین تعرفه و در یک زمانی ایده آل برایتان انجام می دهد. ادعای این صحبت ما نمونه کارهای قبلی مجموعه است. اگر می خواهید نسبت به کیفیت کاری که به دست شما می رسد اطمینان خاطر داشته باشید کافیست نمونه کارهای قبلی مجموعه ما را بررسی نمایید. در این صورت به خوبی می توانید به تعهد و مسئولیت پذیری ما در این زمینه پی ببرید.

برای ثبت سفارش و دیدن نمونه کارهای قبلی کافیست وارد سایت مستر تایپیست شوید. در ساعات اداری و یا غیر اداری امکان برقراری ارتباط با همکاران و پشتیبانان مستر تایپیست برای شما فراهم می باشد. در صورتی که در چگونگی انجام کار و یا فرایند ثبت نام سوالی داشتید می توانید این موضوع را با کارشناسان مجموعه ما در میان بگذارید تا آن ها پاسخگوی سوالات شما باشند.

برای این که خیال شما از بابت سفارشی که به دستتان می رسد راحت باشد، سفارشات خود را 7 روز گارانتی می کنیم. در این مدت زمان در صورت وجود داشتن هر مشکلی بدون دریافت هزینه ای اضافه و مازاد بر آن چه پرداخت کرده اید، آن را برای شما رفع می کنیم. کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا بتوانید به مسئولیت و تعهد کاری ما پی ببرید.

تایپ صوتی

تایپ صوتی انگلیسی


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید 

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021 

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500 

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102 

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400 

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400 

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام  

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب 

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی