مستر تایپیست

سفارش تایپ آنلاین

ایجاد امکان ثبت و پیگیری سفارش تایپ آنلاین، همان ایده ابتدایی و اصلی بود که منجر به طراحی و توسعه سایت مستر تایپیست شد. این مجموعه از همان ابتدا قصد داشت تا اصول و قواعد تجارت الکترونیک را وارد این عرصه کرده و به نفع متقاضیان و کاربران از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید

سفارش تایپ تلگرام

سفارش تایپ تلگرام، نامی است که مجموعه مستر تایپیست برای مجموعه‌ای از خدمات خود برگزیده که از طریق تلگرام و در آن بستر مجازی قابل ارائه و درخواست از سوی کاربر هستند. چنانچه استفاده از تلگرام را راحت‌تر از سایت تشخیص داده و به این روش علاقه دارید، مطالعه یادداشت پیش رو برای شما خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید

سفارش تایپ اینترنتی

در بسیاری از مواقع به علت نداشتن فرصت کافی تایپ و یا عدم توانایی در تایپ فرمول های ساده و پیشرفته ریاضی، نیاز به ثبت سفارش تایپ اینترنتی بسیار محرز می گردد.

بیشتر بخوانید

سفارش انجام تایپ

سفارش انجام تایپ در هر زبانی با نازلترین قیمت ممکن امروزه در موسسه ایران تایپیست انجام می شود تا شما بتوانید به منظور تحقیقات علمی و دانشجویی خود هر آنچه از دست خط ها و فایل های پی دی اف را در اختیار دارید؛ به این مراکز ارسال کنید و درخواست ثبت سفارش انجام تایپ خود را با آن ها در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

سفارش تایپ از طریق واتس آپ

امروزه اکثر دانشجویان نیاز به تایپ مقالات و تحقیقات مختلف دارند. با توجه به عدم فرصت آن ها هر یک از این افراد می توانند با مسترتایپیست در ارتباط باشند تا در اسرع وقت با توجه به امکان سفارش تایپ از طریق واتس آپ بتوانند فایل دست نوشته یا پی دی اف خود را فرستاده تا فایل خود را در موعد مقرر تحویل بگیرند

بیشتر بخوانید

کارگاه اینستاگرام پولساز

در این دوره آموزشی از صفر تا صد اینستاگرام آموزش داده شده است. حتی اگر تا به حال از اینستاگرام استفاده نمی کردید با استفاده از مطالبی که در این دوره آمده است، می توانید از اینستاگرام به عنوان یک ابزار قوی بازاریابی، برندینگ و فروش استفاده کنید. هر چیزی در اینستاگرام قابل فروش است.

بیشتر بخوانید

ثبت سفارش تایپ

ثبت سفارش تایپ فوری مرحله نخست انجام امور تایپی می‌باشد. از سویی گزینش صحیح انتشارات سفارش تایپ فوری می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب سفارش‌ دادن تایپ شما در دوره‎های آتی باشد.

بیشتر بخوانید