مستر تایپیست

همایش بیا تو تیم ما

همایش بیا تو تیم ما به شما کمک میکند تا کسب و کار خودت رو راه بندازی. از ایده تا اجرا و جذب سرمایه در این همایش به صورت عملی توضیح داده میشود.

بیشتر بخوانید

ویراستاری

فرایند ویراستاری به فرایندی گفته می‌شود که در آن انواع فایل‌های شنیداری، تصویری و نوشتاری به صورتی تغییر می‌یابند که فایل حاصل، مفهوم مد نظر تولید کننده فایل را بهتر انتقال دهد. مستر تایپیست خدمات ویراستاری متون را در زمینه‌های مختلفی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید

خدمات ویراستاری

مهارت های ویراستاری، رکن اصلی خدمات ویراستاری است. برای کتاب، مجله، مقاله و حتی نوشته های معمولی هم ویراستار باید مهارت های کافی و لازم را داشته باشد

بیشتر بخوانید

کارگاه راهنمای جامع راه اندازی کال سنتر و بازاریابی تلفنی

در این دوره می آموزید، چطور یک بازاریاب تلفنی شوید و به چه نکاتی در پیگیری مشتری باید دقت کنید و همچنین هر آنچه که باید در مورد راه اندازی کال سنتر (مرکز بازاریابی تلفنی) آموزش خواهید دید.

بیشتر بخوانید

بهترین تیم برای انجام ویرایش پایان نامه ارشد

در انجام ویرایش پایان نامه ارشد با توجه به حضور تیمی توانمند و متخصص، بسیار سریع تر از آن چه شما فکر کنید، امور مربوط به اصلاح پایان نامه ارشد را بسیار ایده آل و ارزان ارائه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

ویراستاری پایان نامه تخصصی و فوری تحویل بگیرید

اگر ادیت پایان نامه ارزان یکی از فاکتورهای شما برای انتخاب ویراستار است حتماً سایت مستر تایپیست را امتحان کنید. ما با صرف کمترین زمان و با بهترین کیفیت و نازل­ترین قیمت کار شما را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید